BIRTHDAYKID!

Om det finns en sak jag verkligen älskar så är det att bråka med dig, för du blir så satans irriterad. Även fast jag också blir arg, är det så satans kul. För du är liten, och du är inte lika erfaren som jag. Jag vet vilka knappar jag ska trycka på, förstår du. Men jag försöker lära dig, och det hoppas jag att du förstår. Att en dag, när du blir riktigt jävla pissed-off på någon ska du veta hur du ska göra. Och tacka mig för det, för det gör jag med kärlek. Och nu växer du och blir äldre på allvar. Verkligen växer. Växer upp. Och blir stor. Ditt ordföråd kommer troligen att utvidgas också, och du kommer sluta säga så korkade saker som man kan skratta åt i veckor. Det gör lite ont där inne. Att du har blivit så satans stor och vuxen av dig. Att du har börjat ta bleslut som har betydelser. Då är det viktigt att du förstår att vilka beslut du än tar, vilka val du än gör och vilka vägar du än går, så står jag alltid precis brevid dig. Håller om dig när du gråter, håller dig i handen när du är rädd och skrattar åt dig när du pissar ner dig. Det är helt sjukt hur mycket man kan älska någon. Grattis Johanna, lillasyster, på 13 års dagen.

Kommentarer
Postat av: ruTaN tuTaN

åh. värsta systerlig-text. (FiFAN VAD GRYM DU ÄR PÅ ATT SKRIVA JULES)

hälsa grattis till johanna också :D

2010-01-07 @ 13:00:56

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0