06.21

Är man mänsklig tar man beslut över vad man ska tro och tycka om saker. Ibland gör man rätt och andra gånger gör man fel. Livet fungerar så. Däremot är det en ganska stor skillnad på vad som är rätt för en själv och fel för andra. Det kallas respekt och att respektera. Jag har gjort misstag och tagit beslut som jag ångrar jävligt hårt, men när man inte känner sig själv så bra som man önskar att man gjorde, får man räkna med att bli missförstådd. Alla dem fel jag har gjort står jag för, jag skulle aldrigt göra någonting så pantat som att ge vika från mina egna handlingar.

Kommentarer
Postat av: BabyMamaDrama - by Caroline

tack för kommentaren ha en bra dag.

2010-01-24 @ 16:00:05
URL: http://babymamadrama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0