DOM SPOTTAR EMOT VINDEN

Även när jag var vaken sov jag. Jag har varit så trött. Då var det skönare att somna när jag kom hem än när jag vaknade tidigt i morse. Jag har lyssnat igenom nästan alla skivorna. The blinding, den var någonting väldigt fint. Äckligt bra. Näst intill oslagbart. Och så har jag har tapetserat klart min vägg med en massa fina bilder, texter och andra allmäna lyckopiller i pappersformat. Det fick lov att ta den tid det tog. Helt okej enligt mig. Känner inte direkt för att riva ner det.


Kent - På drift

Kommentarer
Postat av: Henke penke

Fan du har ett sånt rum man vill ha!:O aldelles lagom stort xD + snygga väggar .P

2010-01-21 @ 21:56:26
Postat av: En tjock katt i en smal värld

Åh vad mysigt det ser ut. :) Jättefint!

2010-01-22 @ 19:41:47
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0