i told you to walk that way

Summan av 4 sömnlösa nätter + kväljningar + plugg + en halvfylld spyhink blir ungefär resultatet av min tillvaro de senaste dagarna. Förmodligen var det själva slutsattsen efter 84768764787638736 stressiga veckor, för lite sömn och för mycket things to do (för att inte tala om things to do när jag borde sova). Imorgon ska jag i alla fall försöka pallra mig iväg till skolan hade jag tänkt mig. I snöstormen. Åh, just. Idag anlände min bok från bibblan som jag som jag har längtat efter ett bra tag nu. 'And I don't want to live this life', vilken är en bok av Sid Vicious (my big crush) flickvänns mamma. Ett par hundra sidor närmare all vetenskaplig information om 80 - talets grymmaste människa. och snyggaste.

Kommentarer
Postat av: Henke penke

You wouldn't belive your eyes if ten million fireflies... <3 den är fan grym

2010-02-06 @ 09:33:09

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0