KENT @ CONVENTUM

Det värdefullaste jag har ägt det senaste tre månaderna är någoting jag har nattat på kvällen, pratat med, hållt om, kysst och älskat. Kentbiljetten i egen hög person. Den finaste papperslappen som någonsin besökt min finhylla. Nu är den igentligen ganska värdelös. För de flesta är den det. Det ända jag kan andvända den till nu är som en reminding om den bästa kvällen jag någonsin upplevt. Smart som jag är glömde jag den i mammas västa på väg in, och jag bröt mer eller mindre ihop innan jag ens kommit innomhus. En förjävla snäll portvakt fixade dock in mig senare. 20:58 intog Kent scenen med Taxmannen. Och jag rös, jag dog innombords av lycka och min gåshud vägrade att lägga sig trotts att det var helt psykat varmt bland allt folk. Halvägs igenom Mannen i den vita hatten fångade vi Martins handuk, vilken vi var tvungna att slåss för, och ja, hans svett luktar underbart.



Kommentarer
Postat av: glenn

dom började spela vid 9? insläppet va 7, vännen :)

2010-04-04 @ 14:54:25
Postat av: Henke penke

Gud vad jag ville gå dit :O

2010-04-05 @ 21:05:05
Postat av: Josy

Men gud. Jag och min kompis stod i kön, och kön började röra på sig, vi gick fram tills några vakter spärrade av så länge tills bilarna åkt förbi. Och bredvid mig och min kompis, utanför stängslet, stod det någon som grät och talade i telefonen. Det kanske var dig vi såg isåfall :c

2010-06-17 @ 21:01:34
URL: http://disable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0