22:54

Jorden anropar Julia! Vart håller du hus? Jotack, jag är hemma. Och jag har många saker som bekymmrar mig förstår du. Det är läxor var jag än sätter min fot.

I morse när jag vaknade låg jag i en jättestor mattebok. Vad händer? Jag måste komma undan dessa vredens mattetal som min hjärna inte förstår sig på! Jag springer mot dörren, men den hade förvandlats till ett stort gloshäfte!
Väl nere. När jag ska äta min gröt är den allderles för varm så jag öppnar kylskåpet och sträcker ut handen för att ta mjölken, men den hade förvandlats till min tyskaperm! Mina skor kom jag knappt i, för skohornet hade lust att vara en kemibok idag. Sen blev jag försenad till skolan, för min cyckel hade förvandlat sig till en tjock bok om 'männsikokroppens fantastiska egenskper'.

Jag är helt slut.

Kommentarer
Postat av: jannica

Vilken fin blogg du har !:D

2009-09-03 @ 16:28:02
URL: http://jaannicah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0