08:11

Jag har sparat och sparat, Jag har bönat och bett. Jag har gjort allt för att uppnå platina nivå i mitt liv, meningen med att jag finns. Och nu, igår, så skedde det otroliga. Jag har beställt den snyggaste, underbaraste, ultimataste, fantastiskaste och makalösaste tröja mina ögon någonsin skådat! Jag känner min hedrad! Jag känner mig hel!
åhja, en svart T-shirt.
'Jaha', tänker du, 'och?'.
Det, min vän, ska jag förklara för dig klart och tydligt. Länsgst upp, en bit under kragen, står det BILLY TALENT med stora gula bokstäver. tack gud för att jag fick leva i samma tid som denna tröja skapades!

Nu ska jag ta min cyckel och rulla till skolan!

Kommentarer
Postat av: emmaboswell

gud vilken vacker blogg du har julia. jag blev skit imponerad. du kommer komma långt med ditt bloggande om du forstätter!:-)<3

2009-09-01 @ 22:53:20
URL: http://eeboswell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0