20:58

Jag tror att jag är ett levande batteri. När jag har laddat, eller ja, sovit, bra så kan jag hålla igång i hur länge som hälst. Och det skulle behövas nu när jag går i skolan. Men det är raka motsatsen. Jag sover nästan ingenting om nätterna. Och när jag väl sover så drömmer jag, och vaknar, sen kan jag inte somna om på ett bra tag. Och så går det runt tills väcknings-alarmet på min mobil börjar skråla.

Efter skolan gick i alla fall jag och Emma upp på stan och tog oss en fika på Saga.


Kommentarer
Postat av: emmaboswell

ååh! tack för en jätte bra dag julia!

2009-10-06 @ 21:50:58
Postat av: nälla

emma är en av de finaste tjejer jag nånsin sett :O



du också...... :-)

2009-10-10 @ 19:40:14

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0