08:21

Jag har mitt huvud uppe bland molnen. Jag flygar högt över Arboga. Jag vill inte komma ner än. Jag kan inte tänka klart, allt är så dimmigt och suddigt. Jag har huvudet i en burk. åh.

Så här står det till. Jag har ingen energi som hälst för att vara glad. Och om jag möjligtvis skulle vara glad, så skulle jag inte tänka på det. Jag kan inte tänka alls. Det är som att jag inte vet vem jag är, och jag vet inte vem jag vill vara, eller hur jag vill vara. Jag orkar inte ta tag i saker, det ända jag gör nu om dagarna är att lyssna på actric monkeys och att sticka (en röd halsduk ska det bli föresten).

Jag undrar om det igentligen händer saker hela tiden, som jag inte ser eller lägger märke till?

Kommentarer
Postat av: madde

Julia... lite personlighetskris har vi alla ibland :)

2009-10-13 @ 15:36:52
URL: http://mkshitassu.blogg.se/
Postat av: vill du verkligen veta det..?

Alla tänker ju så ibland ja, men genom att göra det brukar man ofta finna saker om sig själv :P t.ex. att man tycker om att tänka(dåligt exempel jag vet xD) Men det skadar aldrig att tänka på vem man är , och kanske vem man vill vara :P

och antagligen händer det jämt saker som man inte vet, men så kommer det alltid att vara och man vill nog helst inte veta allt som händer omkring en.. det rubbar ens sinne



jag skriver för mycket... -.-

2009-11-12 @ 15:06:30

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0