JAG FÅR LIKSOM INGEN ORDNING

Livet går upp och ner, hit och dit, till höger och till vänster och mot alla möjliga riktinigar och håll. Utan att jag är så speciellt medveten om det själv så passerar faktiskt dagar utan att jag lever dom. Jag har kommit på mig själv med att skjuta upp saker och ting, vilket inte gör mig inte gott. Eftersom att det har hänt så förskräckligt mycket på sistånde vet jag inte riktigt vad som har påverkat mig mäst. Så, nu är det hög tid att göra någonting åt det här, den tanken är jag klar med. Saken är den att jag inte vet i vilken ände jag ska börja.

Med en ostmacka i ena handen och 'Love actually' i andra kommer jag troligen att bege mig till soffan inom kort. over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0