I DANCE THE WHOLE WAY HOME

Från mitt håll gick uppvisningen skapligt, inga värre fall, kanske ett och annat gapflabb. Tre danser hit och dit sätter sina spår, jag har fortfarande en såndär hiskelig träningsvärk i mina ben. Och i armarna. Och i smilbanden.

I gårmorse tände jag ett ljus, såsom så många andra. Det står en julstjärna i mitt förnster, det ligger en halftuppäten chokladkalender brevid min säng och den senaste veckan har jag upptäckt mig själv med att gå och nynna på 'all i want for xmas' och 'Rudolf med röda mulen'. Känns ungefär som att julen är på väg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fick du träningsvärk av att dansa samanlagt 6 minuter? :s

2009-12-04 @ 15:56:16
Postat av: Anonym

fick du träningsvärk av att dansa samanlagt 6 minuter? :S

2009-12-04 @ 15:57:34

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0