+++++++

Så här är det. Jag är en märkvärdig tjej. Jag är jättekonstig. Jag är weird. unik. Men fan i helvetet vad skönt det är. Julia är en konstig människa, och det tycket hon om. Det står hon för. Vad är idealet för att vara normal? Varför existerar äns det ordet? normal, hur fan är man när man är normal? Vanlig. Det finns inte en ända jävla själ på den här jorden som är vanlig. Därför dömmer jag inte. Jag beundrar i stället. Jag beundrar alla de människor som vågar stå upp för sig själva, det finns nog inget finare. Riktigt vackert är det. Bakom den mask som bärs gömms alltid någon, och det är bara en tidsfråga innan den personen kommer fram. För människor är genomskådelsebara varelser. Det lilla jag betyder för den här civilisationen tänker jag fanemig leva upp till. För jag vet exakt vad jag går för.

Kommentarer
Postat av: Erica

så fint skrivet

älskar dej<3

2009-11-28 @ 17:29:59

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0