REDHEAD

Nu ligger snön där den ska ligga, må gudarna veta. Nu rör du dig inte ur fläcken!

Röd är en väldigt fin färg tycker jag. Som en vän sa, 'röd är mer än en färg. det är kärlek, makt, styrka och nu även kent . .'. Jag kännde bara att det iprincip inte fanns mycket alls att frukta. Röd är en fin färg, självklart att jag ska bli rödhårig, nu såhär till julen också! Jag for in på ICA, roffade åt mig en intensiv röd hårfärgsförpackning, la fram både tre och fyra tjugolappar på kassabordet och skyndade mig hem. Efter sisådär en halvtimme var den brunhåriga Julia ett minne blott. Jag kan erkänna att jag inte blev helt nöjd till en början, men efter en åktur med plattången och tupperingskammen tycker jag själv att det blev en trevlig syn. pics comes later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0