BRAN NEW

Jag kan ha den på mig så ofta jag vill, hälst hela tiden. Om jag vill kan jag sova i den, kanske ta en promenad i den. Kanske äta glass om jag är försiktig så att jag inte spiller på den. Kanske att jag har den på mig på självaste julafton. Den underbaraste makablaste och makalösaste skjortan genomtiderna pryder mig så fint. Den äro min!

Förövrigt har mitt prylföråd utväcklats ett snäpp. Lars Winnerbäcks nya, Arctic Monkeys live at apollo dvd (som förmodligen kommer att rulla glödande här hemma) och en liten rocksound. Jag klarar mig ett tag till.


Kommentarer
Postat av: Emmy Söderberg

Grymt snygg skjorta!!! vart har du köpt den ? :O

2009-12-20 @ 16:07:13
URL: http://emmysoderberg.blogg.se/
Postat av: prnila

MAKABLASTE ÄR MITT OKH EMAS ORD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!INGEN ANNANS!!!!!!!!!!!

2009-12-30 @ 17:52:31

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0