AUGUSTIS FÖRSTA KRÄFTIS!

Igår hade jag en mycket trevlig kväll, men jag erkänner att jag var lite illa ute. Jag har aldrig, och kommer troligen aldrig, bli ett strörre fan av kräftor. Det blir som att jag tycker synd om dem på något vis, de bara ligger där helt livlösa och kan inte försvara sig, och så vill jag inte äta dem. kvällens värd, Pernilla, är en av mina sjukaste, konstigaste, tokigaste och ja, bästa vänner. Till förrätt fick vi paj (OCH SATAN VILKEN GOD PAJ!) och sen fick vi knäcka skalen på de små osklydiga kräftorna.

Kommentarer
Postat av: Maliin

kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!



gud vad roligt vi hade igår! men tyck inte syns om kräftorna :DDD

2009-08-15 @ 14:13:02
Postat av: emma

Julia, du köttade sönder kräftorna helt utan empati och kastade ett öga på mig.

2009-08-15 @ 23:15:54
Postat av: madde

Jag tycker det var en lärorik kväll för din framtid som styckmördare.

Du är också väldigt lik melvin (syftar på att du inte känner någon empati och bara är ute efter mat.)

2009-08-16 @ 20:09:57

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0