KOLASÅS? INGEN BIG DEAL.

Var kan man köpa sånna där glassmaskiner som finns på donken? En sådan underbar pryl skulle passa in i vårat kök perfekt! (Är det för mycket begärt att önska sig en i födelsedagspresent?).
Jag skulle inte tacka nej till en glass med kolatopping. En sådan fick jag avnjuta för första gången på ganska länge idag med Glenn, och gammla barndoms minnen poppade upp i mitt huvud. På tal om mitt huvud har det fått sig en ny frisyr idag, Eller ja, jag toppade mig lite och fixade till luggen.

Kommentarer
Postat av: Erica

du måste få tag på en! :)

2009-08-20 @ 22:36:10
Postat av: Anonym

Det är isglass som gäller :)

2009-08-21 @ 15:52:44

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0