JAG? KRÅNGLIG? NEJNEJ.

Vi är pusselbitar allihopa, och alla gillar att vara med olika personer. Folk med samma humor och intressen t.e.x ( Ibland kan man ju vara värsta motsatser till varandra, men ändå sitta ihop som om det vore klister imellan). Ibland kan man söka sig till varandra, men ibland är det bara som att det är bestämmt att man ska sitta ihop. Annars kan det vara så att man fastnar med någon en kort tid, för att sedan erfaren och stark gå där ifrån och ta sig vidare. Glenn förklarade för mig idag att ödet är som en skriven historia, och att vi lever efter den historien. Ungefär som en bestämd slump. så tror jag att det är.

Idag har jag sprungit omkring med Linnéa på marieberg hela dagen och letat efter att par senapsfärgade strumpbyxor, men det fanns inte någon stans. från VILA köpte jag en skjorta som lika gärna kunde ha kommit direkt från himlen, och ett hårband med en rosett på. Nu på kvällen har jag, Glenn, Emma, Malin och Lydia käkat lite och kollat på film.

Kommentarer
Postat av: nälla

du är visste krånglig för du sa att du skulle komma med minnet i förrigår (lr dan innan) men du kominte, jag blev ledsen.

2009-08-16 @ 12:26:19

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0