IS KRÄM.

Är jag konstig som jag säger att jag inte tycker om chockladglass?
När jag väl stog där och skulle välja Ben & Jerry's så kom jag på mig själv med att bland top 5 fanns ingen med chockladglass i (men det betyder inte att jag inte tycker om chocklad, för jag älskar chocklad, jag är kär i chocklad).
Hur som haver, det blev i alla fall caramel chew chew som fick följa med mig hem och få en lång och plågsam död.
Det var skarpa linjer mellan den och bohemian raspberry, men jag lät min stora passion för kolasås segra.

Föresten skulle det vara skönt om jag fick sova något i natt, det är inte lätt att sova när man är försyld och hostig.

Kommentarer
Postat av: Erica

Krya på dej nu

( du kan ju inte missa den otroligt roliga skolan! )

2009-08-22 @ 02:18:47
Postat av: Madde

GÅ INTE NÄRA MIG, DU HAR SVININFLUENSAN :O

2009-08-23 @ 11:47:46
Postat av: nälla

<333333333

2009-09-12 @ 12:34:30

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0