DOT DOT DASH.

När jag var i Stockholm med Glenn för några veckor sedan hittade jag en riktig tokbok på urban outfitters.
Jag vet inte riktigt vad jag ska ha den till, men jag skulle ha ångrat mig starkt om jag inte hade köpt den.
Pappa har alltid sagt att 'det är inte priset som är det viktiga, utan hur mycket man får för pengarna' så när priset var nedsatt från 1000 riksdaler till 300 köpte jag den direkt.
Boken är proppad med små filurer, måste vara världens onödigaste men bästa tidsfördriv någonsin!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha, så nu är jag 'en kompis' ?

2009-08-17 @ 22:54:08
Postat av: madde

du är en outfitt ditt fitt

2009-08-17 @ 23:19:31

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0