22:45

Det finns många små tankar i mitt huvud nu, jag vet inte riktigt vad jag ska göra med dem.
Det susar och blåser i mitt huvud. Jag är som ett kontor ungefär. Jag är det stora rummet, som ofta är stressigt. Det är lådor överallt, och papperna flyger hit och dit, kors och tvärs. Jag vet inte vart jag ska lägga alla papper, så en del måste jag kasta ut genom fönstret. och så får jag en ny tanke. och så blir kontoret större. Jag är tokig.

Det finns mycket jag skulle vilja vara som jag inte är, och jag vet att jag inte är ensam om det.
Det finns mycket som jag har som jag ibland ser det fina i, jag är en helt normal människa helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Sixten

så sant!! :DDD

Jag ser mig själv i texten, BRA!!

2009-09-03 @ 19:16:54
Postat av: vill du verkligen veta det..?

jag tror att igentligen så är det så i allas huvuden.. bara mer eller mindre från och till.

Man strävar alltid mot att vara något som man inte är utan att inse att man igentligen har något bättre :P Man vill helt enkelt ha något som man inte kan , det är så det fungerar xD (kan säga att den texten kännde jag igen mig i till 99,90 procent , jag orkar inte leta efter procent knappen -.- den är för långt bort)

2009-11-12 @ 15:25:33

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0